Известие

Collapse
No announcement yet.

147 - 1.9jtd харч на масло !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    В последните ти думи се крие истината, аз говоря за нашите географски ширини и климат. Но другото си е съвсем така - разликата между 10 и 5w40 е единствено при студен мотор, което обезсмисля многото изприказвани приказки как от 5 на 10w40 разходът на масло падал.
    Last edited by sollider; d.m.y г., 13:16.
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
    GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

    Comment


    • #17
      масло

      колега,сложи и масло каквото е предписано,не слушай майсторите,маслото е 5w40.Успех.
      Алфа Ромео 159

      Comment


      • #18
        Здравейте, малко ъпдейт по темата!
        Сменихме гумичките на клапаните, бяха много зле, също и нова гарнитура на капака, турбината е с ново вътрешно тяло, че и тя беше с много луфт. Вече имам около 1500 километра, но проблема си остава, дори бих казал, че гори една идея повече масло. Докато загрее си пропушва сиво/бяло, но като загрее няма такива проблеми, спира с пушенето, само малко черен дим, което е нормално. Явно нещата отиват на сваляне на главата. Според вас има ли смисъл да се прави този ремонт или не си струва.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от sunman Покажи съобщение
          Здравейте, малко ъпдейт по темата!
          Сменихме гумичките на клапаните, бяха много зле, също и нова гарнитура на капака, турбината е с ново вътрешно тяло, че и тя беше с много луфт. Вече имам около 1500 километра, но проблема си остава, дори бих казал, че гори една идея повече масло. Докато загрее си пропушва сиво/бяло, но като загрее няма такива проблеми, спира с пушенето, само малко черен дим, което е нормално. Явно нещата отиват на сваляне на главата. Според вас има ли смисъл да се прави този ремонт или не си струва.
          Трябва да смениш сегменти. И да се видят лагерите по коляновия вал и без това ще се разглобява.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от alfa racer GTA
            И в крайна сметка къде отива това масло?

            А смени ли с пълна синтетика 5w40?

            Маслото е 5w40, като има 5w40 за двигатели на голям пробег(поизносени) и 5w40 за двигатели с нормален пробег.Лично моето мнение е да сложиш 5w40 пълна синтетика за двигатели с нормален пробег.

            П.П. Принципно белият дим говори за смесване на антифриз с масло, което означава ремонт на глава.Ама така и не написа какво масло си сложил след като писа тук за проблема.

            Да беше сложил една пълна синтетика и ако не реши проблема = ремонт на глава.Сменил си една камара части и ремонти си направил, а проблема си остава - не е ясно за какво си похарчил тези пари - може да е имало такива проблеми, а може и да не е имало ...
            Ха ха, това направо ме разби много четеш и не разбираш какво си прочел може би.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #21
              Може ли повече инфо за маслото 5W40 - за двигатели с нормален и с голям пробег? Как се познава, преди да си го налял?
              Sport Wagon 2.0TS|LPG

              Comment


              • #22
                Номера с смяната на маслото няма да стане, при положение, че сега го харчи още повече, каквото и да е маслото, не може да се оправи разход от 1 литър на 1000 километра. А относно смяната на сегменти, може ли да ми кажете какво ще струва и какво е хубаво да се смени освен тях и дали да се търси и нова глава евентуално?

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от sunman Покажи съобщение
                  Номера с смяната на маслото няма да стане, при положение, че сега го харчи още повече, каквото и да е маслото, не може да се оправи разход от 1 литър на 1000 километра. А относно смяната на сегменти, може ли да ми кажете какво ще струва и какво е хубаво да се смени освен тях и дали да се търси и нова глава евентуално?
                  Защо искаш да сменяш главата?
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #24
                    Ако се наложи, краен вариант е да се смени, ако всичко излезе дроб!

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от sunman Покажи съобщение
                      Ако се наложи, краен вариант е да се смени, ако всичко излезе дроб!
                      Общо взето процедурата е следната, гумички си сменил, трябва да се припаснат клапаните, ако има нужда, като е свалена главата се наливат с нафта и се гледа дали пропускат, шлайфане на главата, проверка на водачите. Няма нужда от нова глава, прави се. После се сменят сегментите и се проверяват биелните и основните лагери на коляновия вал, ако има нужда се сменят. Това е. Обикновено като направиш само главата и сегментите не са добре, почва да гори повече масло, както при теб. Като цена не знам, трябва да кажеш какво искаш и да ти кажат в сервиз. Те вече ще проверят какво трябва да се прави и какво не. После ще имаш почти един чисто нов двигател следващите 80- 100 000 км.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment

                      Working...
                      X